Nya tag.

Jag tänkte jag skulle försöka mig på ett bloggryck. FÖRSÖKA är nyckelordet.

Första steget är en ny design. och eftersom jag gått och blivit lat så laddade jag ner en hel design istället för att vara kreativ själv.

Passar på att tacka Lady Dhamer för den välldigt fina gratis designen.

Sååå, whats new. inte så mycket för att svara på min egen fråga. Med en dator som behöver omformateras och ett tangentbord som utelämnar vissa bokstäver (måste slå hårt MÅNGA gånger och gärna l å n g s a m t) Är det inte så lätt att finna skrivlust. That´s just never been my thing.

Bättre lycka nästa gång.


*Fniss*


Kommentarer
Postat av: Sabine

jamen flådigt minsann! :D

2011-03-19 @ 22:49:11
URL: http://sabinekaka.blogg.se/
Postat av: farmor

Vilken snygg design du har hittat.

Jag har ett tangentbord som du kan få.

Kramar till dig.

2011-03-20 @ 08:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback